این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر تماس بگیرید

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر

%0
  • تهران تهران مرکز
خدمات چاپ ظفر 0 تومان

خدمات چاپ ظفر

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات چاپ ظفر تماس بگیرید

خدمات چاپ ظفر

%0
  • تهران تهران شمال
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
ساخت تابلو اسکرولینگ لایت باکس چرخشی تماس بگیرید
تابلو تبلیغاتی با فک متحرک ضد زنگ و پوسیدگی تماس بگیرید
طراح و سازنده بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی تماس بگیرید
پایه بنر ریلی پرتابل تماس بگیرید

پایه بنر ریلی پرتابل

%0
  • تهران مرکز
چاپ و تولید هولوگرام در مشهد تماس بگیرید

کانون تبلیغات طلیعه | چاپ کاتالوگ | بروشور | سی دی | فولدر | مگنت | زونکن

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

زونکن ( چاپ زونکن )

وقتـی کاتالـوگ شمـا با زونکـن ( کلاسور ) خـود شمـا هدیه میشـود، در بایگانـی با سایر کاتالوگ ها و در یک زونکـن عمومـی ، کلاسـه نمی شود .
ضمنـاً اسناد و فاکتور های شمـا نیز جای مشخصی دارند.


کاتالوگ یا کالانما (چاپ کاتالوگ )

کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و... می باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می شود.
در این راهنما بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می شود (بر عکس بروشور که بیشتر به جزئیات و اطلاعات فنی و نحوه استفاده می پردازد)
- در کاتالوگ ها عموما از تصاویر و طراحی های جذاب جهت معرفی بهتر استفاده می شود.
- کاتالوگ ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرند که بر حسب سلیقه، هزینه، میزان اطلاعات و ... انتخاب می شوند. چند نمونه از انواع کاتالوگ را می توان کاتالوگ دفتر چه ای، فولدر، لت های فانتزی و ... معرفی کرد که با کلیک در اشکال زیر می توانید جزئیات بیشتر را در داخل وب سایت کانون تبلیغات طلیعه مطالعه بفرمایید.
- کاتالوگ ها و فولدر ها قابلیت به یدک کشیدن CD ( سی دی ) و DVD ( دی وی دی ) را دارند، شما می توانید با چاپ سی دی و کپی کردن اطلاعاتتان داخل آن حجم وسیعی از اطلاعات را در قالب تصویر و یا نمایش فیلم و ... در اختیار مخاطبان قرار دهید.

بروشور ( چاپ بروشور )
کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و... می باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می گردد.
به طور مثال: یک کارخانه دارو سازی برای معرفی محصولات خود کاتالوگ محصولات را (معمولا با برجسته نمایی در تاثیر گذاری) برای پزشک ها و داروخانه ها ارسال می نماید. و همین تولید کننده بروشور هر محصول را برای معرفی نحوه استفاده، معرفی ممنوعیت های استفاده در موارد خاص و همین طور عوارض جانبی، راه های درمان در صورت استفاده نادرست و... در بسته بندی هر محصول قرار می دهد.
- در بروشور ها معمولا علاوه بر تصاویر از نقشه شماتتیک کالا هم استفاده می شود.
- بروشور ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرند که بر حسب سلیقه، هزینه، میزان اطلاعات و ... انتخاب می شوند. چند نمونه از انواع بروشور را می توان بروشور 2 لتی، بروشور 3 لتی، بروشور 4 لتی، بروشور آکاردئونی و ... معرفی کرد که با کلیک در اشکال زیر می توانید جزئیات بیشتر را در داخل وب سایت کانون تبلیغات طلیعه مطالعه بفرمایید.


چاپ زونکن ، چاپ کلاسور ، زونکن اختصاصی ، جاپ کاتالوگ ، چاپ فولدر ، کاتالوگ تبلیغاتی ، کاتالوگ دفتر چه ای ، کاتالوگ رپرتوار ، چاپ سررسید ، چاپ بروشور ، بروشور تبلیغاتی ، بروشور آکاردئونی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا